Hosté
Skvělá příležitost potkat filmové, komiksové a další hvězdy.
Získej neopakovatelný zážitek na besedě, výjimečnou fotografii se svým oblíbencem a vzácný podpis. Pochlub se na Instagramu a FB.
Uvedení hosté již smluvně potvrdili účast. Podrobnosti o besedách, fotkách a podpisech níže.
Přítomnost jednotlivých hostů na akci si můžete zkontrolovat v tomto přehledu.
Vzpomínejte na skvělé zážitky na besedách s hvězdnými hosty, výjimečné chvíle při fotografování a podepisování…
Stažení vaší fotografie s hostem z Festivalu Fantazie 2023
Zadejte číslo vaší fotografie (je uvedeno v rohu originální fotografie) a klikněte na Stáhnout.
Herci a dabéři
Komiksoví tvůrci
Spisovatelé
Cosplayeři
Další hosté
Podrobnosti o besedách
U každého hosta je uvedena jeho přítomnost na Festivalu Fantazie. Změny účasti hostů jsou vyhrazeny. Besedy s hosty nejsou zahrnuty v ceně vstupenky na Festival Fantazie, je nutné si zakoupit místenky.
- Držitelé VIP vstupenek mají přednostní vstup do sálu kina a vyhrazená místa v předních řadách. Pokud neobsadí vyhrazená místa nejpozději 5 minut před začátkem pořadu, ztrácejí na ně nárok.
- Účastníci jsou povinni řídit se pokyny organizátorů ohledně vstupu do sálu, případných přesunů, opuštění sálů, fotografování a natáčení apod.
- Besedy v cizím jazyce jsou v kině stručně tlumočeny přímo moderátorkou.
- Fotografování s bleskem a pořizování video a audio záznamu je možné pouze z místa sezení a 5 minut po začátku a 5 minut před koncem každého pořadu, aby nebyl pořad rušen. Nedodržení těchto podmínek bude mít za následek napomenutí nebo ukončení účasti na pořadu či dokonce celém conu.
- Všichni hosté mají právo kdykoli zrušit účast z důvodu pracovních nabídek, nemoci nebo ze soukromých důvodů, a to i v krátkém čase před festivalem. Účastník nemá nárok na vrácení vstupenek při zrušení účasti hosta.
Podrobnosti o setkáních, fotografiích a podpisech
Předem online nebo na místě lze zakoupit:
- 20-25 minutové setkání s hostem přímo v backstage
- velkou společnou profi fotografii s hostem v papírové i digitální podobě
- velkou fotografii hosta (civilní, z filmu, seriálu nebo hry) k podpisu
- autogram-podpis hosta na společnou fotografii nebo fotografii hosta, případně s věnováním
- velkou podepsanou fotografii hosta zaslanou po conu poštou
- Vstupenky a VIP vstupenky se službami (ubytování, stravování...) si můžete objednat předem prostřednictvím systému Amber, samotné vstupenky, merch, setkání, fotografie a autogramy prostřednictvím e-shopu Festivalu Fantazie.
- Pokud je celkový počet vyprodán již před conem, bohužel není možné vstupenky, setkání, fotky a podpisy zakoupit později.
- Pokud nejsou vyprodané, lze vstupenky, setkání, fotografie a autogramy zakoupit ve vestibulu kina (recepce a merch stánek Festivalu Fantazie).
- Určující ceny jsou v Amberu, v e-shopu Festivalu Fantazie a při prodeji na místě.
- Organizátor si vyhrazuje právo ceny kdykoli změnit (což nemá vliv na před tím zakoupené).
- V případě, že host zruší účast, do 3 dnů od zrušení vrátíme peníze za setkání, fotografie a podpisy automaticky na kartu.
Organizace setkání, fotografování a podepisování
- Účastník si cca týden před FF nebo na místě v e-shopu vybere čas setkání, fotografování nebo podepisování.
- Setkání s hostem probíhá s moderátorem, který může i tlumočit, trvá 20-25 minut, 1-4 účastníci, selfie, podpis, občerstvení v backstagi.
- Fotografii s hostem ve velikosti 20x30 cm dostane bezprostředně po odchodu z místa fotografování.
- Jedna poukázka = jedna fotografie pro jednu až dvě osoby najednou.
- Jedna poukázka = jeden podpis.
- Pro setkání s hostem je vyhrazen prostor v hlavním zázemí pro hosty, s občerstvením. S hostem se potkají max. 4 účastníci na dobu cca 20-25 minut. Setkání je moderováno a tlumočeno dle potřeby.
- Pro fotografování s hosty a jejich podepisování budou vyhrazené prostory v kině, vstup z pravého boku budovy. Každý den účasti hosta proběhne jedno setkání, jedno nebo dvě půlhodinová fotografování a několik půlhodin podepisování.
- Na e-shopu Festivalu Fantazie cca týden před nebo na místě si účastník z dostupných časů vybere časový rozsah (1 konkrétní půlhodina), ve kterém bude chtít získat předem (předem online nebo na místě) zakoupenou fotografii s hostem nebo jeho podpis nebo se s hostem setkat. Nebude muset stát delší frontu.
- Pokud si účastník nevybere žádný nebo nestihne vybraný časový rozsah, ztrácí nárok na získání setkání, fotografie nebo podpisu a nemá nárok na vrácení peněz. Organizátoři se přesto budou snažit najít řešení, pokud bude existovat.
- Pokud se setkání, fotografování a podepisování z jakéhokoliv důvodu zpozdí, počká účastník, než na něj přijde řada.
- Za jednu zakoupenou poukázku lze získat jednu fotografii pro jednu až dvě osoby. Pro hromadné fotografie je nutné zakoupit více poukázek.
- Za jednu zakoupenou poukázku lze získat jeden podpis. Pro více podpisů je nutné zakoupit více poukázek.
- Herci budou poskytovat selfie fotografie pouze při setkání, tedy je nenabízíme k prodeji, nejen z důvodu úspory času. Součástí setkání je i jeden podpis.
- Profesionálně vytištěnou fotografii ve velikosti 20x30 cm a obálku k ní dostane účastník bezprostředně po odchodu z prostoru pro fotografování.
- Účastník má nárok na nové vyfotografování, pokud bude fotografie technicky velmi nekvalitní (hodně rozmazaná, hodně přesvětlená nebo tmavá, nezachycující hlavu a většinu těla apod.). Účastník nemá nárok na nové vyfotografování, pokud se mu fotografie nelíbí nebo pokud je technická kvalita fotografie alespoň dobrá.
- Digitální verzi fotografie lze získat stažením z webu Festivalu Fantazie cca za měsíc po festivalu, s použitím kódu uvedeného na originální fotografii.
- Host je oprávněn odmítnout fotografii v nevhodné pozici nebo podpis na nevhodný předmět dle jeho úsudku.
- Účastník je povinen se řídit pokyny organizátorů, nezdržovat, neobtěžovat hosty.
- Tyto organizační informace se mohou kdykoliv, i na místě, změnit dle potřeby organizátorů v zájmu zajištění hladkého průběhu fotografování a podepisování.