Přejít na menu Přejít na obsah

Aktuálně


Pořadatelé

Pořadatelem série FFestivalů je neziskový spolek SFK Avalon o.s., založený v r. 2001 členy sci-fi klubu Avalon (od r. 1994). Cíle a prostředky spolku jsou popsány ve stanovách SFK Avalon. Příjmy spolku jsou věnovány na zlepšování programu, organizace a technického zajištění.

SFK Avalon má dva zaměstnance. Ostatní pořadatelé připravují a realizují festivaly ve svém volném čase, za neodpovídající odměnu.

Většinu programu dobrovolně zajišťují desítky fanouškovských klubů a jednotlivců z celé ČR. Vedoucí programových linií a autoři pořadů dostávají symbolickou odměnu.

Partneři festivalu zajišťují část programu a ceny do turnajů, pomáhají s propagací, částečně přispívají na provoz herny, účast hostů a podobně.

Prostor pro spolupráci je otevřen pro jednotivce Chci pořádat i pro společnosti a organizace Chci pomoci nebo Partnerství.

Přes dobrovolnický charakter se pořadatelé snaží o profesionalitu a mají zodpovědnost za pronajaté majetky a bezpečnost účastníků. To zvyšuje nároky na dodržování Pravidel účasti. Pomozte prosím i včasným upozorněním na drobné nedostatky, které se dají napravit. Pořadatele ve službě lze poznat dle triček a pořadatelské visačky, mimo službu dle visačky.

Hlavní pořadatelé

Ing. Václav Pravda

ředitel festivalu

Strategie rozvoje, partnerství a spolupráce, celková organizace, budovy, program, web, hosté, marketing, granty, řízení provozu


Ing. Petra Gerstnerová

ekonomka festivalu

Podpora ředitele a vedoucích festivalu. Účetnictví, administrati-va, zpracování přihlášek a ubytování. Vedení občerstvení.


Ing. Iva Pleskačová

ekonomka festivalu

Podpora ředitele a vedoucích festivalu. Účetnictví, administrati-va, zpracování přihlášek a ubytování. Vedení občerstvení.


Ing. Tomáš Bačkovský

zástupce ředitele

Vedoucí heren: PC herna a konzole, deskovky a kartičky, DDR, RPG ..., Starost o partnery. Zastupování ředitele festivalu.


Radek Novický

zástupce ředitele

Speciální úkoly. Zastupování ředitele festivalu.
 


Marek Augustin

vedoucí recepce

Vedení recepce festivalu. Vstupenky, výdej materiálů, prodej místenek a upomínkových věcí. Informační služby.


Jan Šafra

vedoucí deskoherny

Vedení herny stolních her a Sportovní haly. Starost o deskoherní partnery.


Jakub Pavel

vedoucí bezpečnosti

Vedení vchodových služeb, noční hlídky. Řešení konfliktů, zavírání provozu festivalu.


Tomáš Rudolf

vedoucí techniky

Vedení techniků a technické zajištění festivalu. Podpora přednášejících.


Kontakty

Přímé maily na vedoucí pořadatele najdete v jejich jménech. Ostatní kontakty.